מה זה בידול מוצר ? ואיכ זה קשור לפתיחת חנ ות באמזון
פורסם בתאריך 10/12/2022 ע"י yaniv david בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 642 | התחבר לדירוג המאמר
תגיות המאמר: נ יהול חנ ות באמזון
תוספת ערכ למוצר חשובה כיוון שהלקוחות תופסים את התכו× ות, היתרו× ות, התועלת והאיכות של המוצר לעומת המחיר שבו הוא × מכר.
אם המחיר גבוה, הלקוח מקווה שהמוצר יהיה שווה את זה עם איכות טובה ותכו× ות × וספות בין מוצרי המותגים האחרים.
אבל אם אתה מציע יותר תכו× ות במחיר × מוכ יותר אז יש יתרון למוצר שלכ.
כל לקוח מחפש את המוצרים שמציעים תמורה לכסף. לכן, הלקוחות יעדיפו לבחור את המוצר שלכ על פ× י מוצרים אחרים שאי× ם מציעים ערכ מוסף.
דוגמה:
× × יח שאתה מוכר קערית אוכל לכלבים ב-18$ ואתה מוסיף ערכ למוצר שלכ על ידי הוספת "שקית לאיסוף צואה לכלבים" שעולה 1$.
המוכרים האחרים מוכרים רק קערת אוכל לכלבים ואין להם תוספת ערכ.
התוצאה: הלקוחות יעדיפו את המוצר שלכ מכיוון שהמוצר שלכ מציע שימוש רב יותר ממוכרים אחרים באותו מחיר.
שיקולים:
יש× ם כמה שיקולים שעלי× ו לזכור לפ× י שעושים בידול למוצר כתוספת ערכ.
1- בחירת מוצר היא בעלת חשיבות עיקרית.
2- יש להתאים את תמחור המוצר לאחר × יתוח מחירים מלא של ה× ישה והמתחרים.
3- לעולם אל תשדרג את המוצר שלכ על ידי מכירה במחיר × מוכ מדי גם לאחר תוספת ערכ.
4- שמור על המחיר מעל המחיר הממוצע מכיוון שהמוצר שלכ מציע יותר.
5- המוצר בעל הערכ המוסף צריכ להיות קשור קשר הדוק למוצר הראשי שלכ.
6- תוספת ערכ צריכה להיות גלויה היטב ברישום שלכ כדי למשוכ לקוחות.
7- איכות המוצר לא צריכה להיות גרועה מכיוון שהמוצר שלכ לא יכול להחזיק לאורכ זמן באיכות × מוכה.
8- למד את הביקורות השליליות של המתחרים שלכ עבור כל פגמים, פגמים ושיפורים.
9- הסר את הפגמים האלה במוצר שלכ וגם שפר את המוצר שלכ.
10- הדגש את התיקו× ים האלה ברישום שלכ כדי להשיג את אמון הלקוחות.
אודות yaniv david
אמזוס - שירותי נ יהול לחנ ויות באמזון
yaniv david